pn - pt od 09:00 do 17:00  |   +48 606 997 367 |   biuro@e-seo.pl |   Panel Klienta | 
Home | Pozycjonowanie www | Linki sponsorowane | Audyt stron www | Kontakt


Linki sponsorowane AdWords to sposób promocji, dzięki której Państwa reklama widziana będzie obok i nad wynikami w wyszukiwarce Google osobom wyszukującym informacji o usługach, produktach związanych z Państwa ofertą, w ten sposób są dla Państwa potencjalnym Klientom.

 Ten rodzaj reklamy jakim jest AdWords pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy aktywnie szukają oferowanych przez Państwa produktów lub usług, a co za tym idzie zwiększenie Twoich zysków.

     Skuteczne zarządzanie kampanią reklamową na większą skalę jest jednak wciąż trudne i wymaga dobrej strategii. Opracowanie i realizacja takiej strategii wymaga wiedzy oraz odpowiedniej technologii.





   Dzięki linkom sponsorowanym można:

  Całkowita kontrola nad kosztami reklamy
Zoptymalizowana treści reklam, określony zakres słów kluczowych oraz wysokość stawek przydzielonych na jedno kliknięcie pozwala na szybkie rozplanowanie budżetu na kampanię reklamową.

  Precyzyjne dotarcie do odbiorcy
Państwa reklama wyświetlać będzie się w wynikach wyszukiwarki Google.pl jedynie w momencie, gdy Internauta będzie szukał słów / fraz związanych z ofertą Państwa firmy.

  Wysoka skuteczność reklamy tekstowej
Statystyki pokazują że, prawidłowo zaplanowana kampania linków sponsorowanych jest znacznie skuteczniejsza niż w przypadku innych form reklamy. Skuteczność kampanii AdWords można określić wtedy, gdy Internauta kliknie w Państwa reklamę i dokona określonej czynności na Państwa stronie. Czynnością tą może być np. zakup w Państwa sklepie internetowym a także zapoznanie się z Państwa ofertę usług.



   Zalety tej formy reklamy:

precyzyjne określanie targetu - boksy reklamowe dają szerokie możliwości precyzowania grupy docelowej, której ma dotyczyć emisja;

  optymizacja kampanii w jej trakcie - grupę docelową, słowa kluczowe (jak i pozostałe czynniki) można w trakcie trwania kampanii zmieniać;

  płatność za efekty - reklamodawca nie płaci za każde wyświetlenie reklamy, a za kliknięcie w reklamę;

  szybkie efekty - możliwość praktycznie natychmiastowego pojawienia się w wynikach wyszukiwania na ważne dla firmy słowa kluczowe;

  szeroki zasięg - możliwość emisji reklam poza wyszukiwarką, na stronach zawartością odpowiadających zdefiniowanym słowom kluczowym;

  wysoka mierzalność skuteczności - systemy tego typu dają ogromne możliwości mierzenia opłacalności emisji reklamy, dostarczają również dla działu marketingu ważnych informacji o potencjalnych klientach;

  możliwość testowania niskim nakładem - oprócz możliwości szybkiej weryfikacji opłacalności fraz kluczowych, istnieje również możliwość przetestowania i wybrania najefektywniejszych, sprawdzenia skuteczności haseł i sloganów, itp. 




Bądź zawsze widoczny

Wyprzedź konkurencje

LINKI SPONSOROWANE


Home | Pozycjonowanie www | Linki sponsorowane | Audyt stron www | Kontakt           |   Polityka Prywatności  | Wszelkie prawa zastrzeżone © e-seo.pl